1. Oficiální název:

Obec Senorady

2. Důvod a způsob založení:

Obec Senorady je základní územní samosprávný celek podle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích.

Obec Senorady je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek a příjmy, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených platnými právními předpisy. V právních vztazích vystupuje vlastním jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající.

Obec Senorady vykonává ve svém území státní správu v rozsahu stanoveném zvláštními zákony a při výkonu této přenesené působnosti se řídí zákony a jinými právními předpisy a též usneseními vlády a směrnicemi ústředních správních úřadů a dále návrhy opatření popřípadě rozhodnutími krajského úřadu, učiněnými podle zvláštního zákona v rámci kontroly výkonu přenesené působnosti.

Obec s rozšířenou působností: Ivančice

Obec s pověřeným obecním úřadem: Ivančice

3. Organizační struktura:

Organizační struktura:

  • Zastupitelstvo obce
  • Starosta
  • Místostarosta
  • Finanční výbor
  • Kontrolní výbor

Obecní úřad tvoří starosta, místostarosta a zaměstnanci obecního úřadu. Starosta je statutárním orgánem obce. Obecní úřad není členěn na odbory

Obec nezřizuje žádné příspěvkové organizace ani právnické osoby.

4. Kontaktní informace:

Kontaktní poštovní adresa:

Obec Senorady
Senorady 120
67575 Mohelno

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu:

Jiné úřadovny povinný subjekt nemá.

Úřední hodiny:

středa 9:00-13:00
každý 3. pátek v měsíci 17:30-19:30

Telefonní čísla:

568 642 033

Čísla faxu:

568 642 033

Adresa internetové stránky:

www.senorady.cz

Adresa e-podatelny:

podatelna@senorady.cz

Další elektronické adresy:

obec@senorady.cz

Datová schránka: vg2bzei

5. Případné platby můžete poukázat:

Číslo účtu obce: 14720711/0100

6. IČO:

00378593

7. DIČ:

Obec Senorady není plátce DPH.

8. Dokumenty:

Seznam hlavních dokumentů je zveřejněn na úřední desce.

Rozpočet a rozpočtová opatření jsou zveřejňovány podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.

9. Žádosti o informace:

Informace se poskytuje na základě žádosti nebo zveřejněním.

Obec Senorady zveřejňuje informace následujícími způsoby:

  • na elektronické úřední desce – kiosek před budovou úřadu
  • na internetové úřední desce

Každá fyzická nebo právnická osoba může získat informace následujícími způsoby:

  • Ústně lze požádat:
    • telefonicky
    • osobně (na obecním úřadě v úřední hodiny)
  • Písemně lze požádat:
    • poštou
    • faxem
    • osobně předáním písemné žádosti na obecním úřadě
  • Elektronickou formou:

10. Příjem žádostí a dalších podání:

Žádost či stížnost, návrh, podnět či jiné dožádání můžete podat:

Pro příjem žádostí na technických nosičích dat jsou podporovány následující : DVD, CD, FDD a formáty PDF, DOC, HTML, TXT a RTF.

Žádost je podána dnem, kdy ji obecní úřad obdržel. Z podání musí být zřejmý předmět žádosti a kdo ji činí. U podání prostřednictvím telekomunikačního zařízení musí být uvedena rovněž příslušná identifikace žadatele (např. elektronická adresa). Neobsahuje-li žádost tyto údaje, není žádost podáním ve smyslu zákona o svobodném přístupu k informacím a žádost se odloží.

11. Opravné prostředky:

Opravné prostředky je možné podat v souladu se správním řádem (zákon č. 500/2004 Sb.) nebo podle zvláštních právních předpisů. Informace o opravných prostředcích jsou sdělovány při vydání rozhodnutí.

12. Formuláře:

Formuláře obecního úřadu ke stažení: formuláře obce Senorady

13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací:

Pro řešení životních situací využijte portál veřejné správy portal.gov.cz.

14. Nejdůležitější předpisy:

Nejdůležitější právní předpisy

  • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
  • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • Vyhlášky, nařízení a jiná ustanovení týkající se místních samospráv a jejich výkonných orgánů

15. Sazebník úhrad za poskytování informací:

Zveřejňování informací provádí obec na své náklady. Poskytování informací na základě žádosti (ústní i písemné) je bezplatné, pouze v případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání může obec požadovat úhradu mzdových nákladů. Mzdové náklady: 100,- Kč za každou započatou hodinu práce.

Úhradu za poskytnutí informace provede žadatel na základě vyúčtování na pokladně úřadu obce nebo bezhotovostní platbou na účet obce před podáním informace, a to na základě výzvy. Uhrazení nákladů je podmínkou a předpokladem poskytnutí poskytované informace.

16. Licenční smlouvy:

Obec Senorady aktuálně nemá uzavřeny licenční smlouvy podle § 14a zákona č. 106/1999 Sb.

BESbswy