Projekt, jehož hlavním posláním je hájit zájmy podnikatelské veřejnosti, vyhlašuje a zajišťuje Hospodářská komora České republiky (HK ČR), ve spolupráci s PricewaterhouseCoopers ČR (PwC) a Českou Televizí (ČT).
Smyslem a cílem projektu „KRIZI NAVZDORY“ je najít a představit malé a střední podniky, které dokázaly inovativně zareagovat na krizi, odvrátit hrozící propad a najít nový směr svého rozvoje a podnikání.
Na základě dotazníku, popř. dodatečných rozhovorů vybere odborná porota společnosti v různých průmyslových odvětvích, jejichž nápad a příběh nejlépe ukazují možné přístupy k řízení podniku v čase krize.
V rámci projektu „KRIZI NAVZDORY“ bude vítězům nabídnuta exkluzivní možnost prezentace v médiích. Mediální prezentace představí jednotlivá ekonomická odvětví a vybrané společnosti, jejichž majitelé tak budou mít možnost prezentovat celému trhu svůj podnik a inovativní postupy a opatření, kterými se jim daří čelit ekonomickému poklesu.
|
|
|